عکس وینگس
 
دخملونه

همه چی فقط دختر

 
 

عکس وینگس
ارسال شده در یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, - 4:5

http://www.cartoonpicturess.com/wp-content/pictures/2011/08/winx-club-4.jpg


نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت14:50---22 شهريور 1394
این بهترین وبگاهی بود که من تاحالا دیدم
پاسخ تانیا :ممنونم


یگانه بلوم
ساعت2:09---18 خرداد 1394
سلام سایت شما عالیه من بلوم رو دوست دارم چون تکه ممنون از تلاشتون

میو
ساعت14:20---28 تير 1393
میوساکو باید بذاریش وگرنه به سایتت نمییام

الهه
ساعت16:23---6 مرداد 1392
سلااااااااااااام....وبت خیلی قشنگه.....


اگه حوصله داشتی به منم سر بزن....


با تبادل لینک موافقم...اگه تو هم می خوای با هم تبادل لینک کنیم..منو بلینک...بعد بهم بگو تا لینکت کنم....موفق باشی...خیلی باحالی....بای


راستی من عااااااشق وینکسم
پاسخ:DONTLHKEDHES


الهه
ساعت16:23---6 مرداد 1392
سلااااااااااااام....وبت خیلی قشنگه.....

اگه حوصله داشتی به منم سر بزن....

با تبادل لینک موافقم...اگه تو هم می خوای با هم تبادل لینک کنیم..منو بلینک...بعد بهم بگو تا لینکت کنم....موفق باشی...خیلی باحالی....بای

راستی من عااااااشق وینکسم
پاسخ نه


armin
ساعت4:43---6 مرداد 1392
سلام میخوای پول در بیاری؟ بدو تا دیر نشده ثبت نام کن ... من خودم 2 بار دریافتی داشتم 2تا سایته یکی توش مطلب مفید شبیه همین مطالبی که تو وبلاگت میزاری و با بازدید از مطالبت که به طور خودکار از طرف سایت انجام میشه و با بازدید از مطالب دیگران پول در میاری توضیحات بیشتر تو وبم و سایت دوم با بازدید از دیگر سایت ها یا کلیک روی گوگل پلاس و یا لایک فیس بوک ؛ و حتی میتونی وبتو برا بازدید بزاری نمیخواد پول بدی ها با امتیازات وبتو شارژ میکنی ... برادر شاید تو 2 یا 3 ماه اول اونچنان نتونی پول خوبی در بیاری اما با گذاشتن مطالب بیشتر بعدها حتی اگه فعالیتت کم بشه با بازدید از مطالبت که باید زیادشون کنی پولات جمع میشه ... من نگفتم راه 100 ساله رو بیا 1 شبه طی کن هر چیزی زحمت میخواد بیل گیتس هم یه شبه پولدار نشده ، درظمن هر سئوالی داشتی من کمکت میکنم بیا تو وبم مطالبو خوب بخون ثبت نام کن و فعالیتتو شروع کن بعد هر کمکی یا سئوالی داشتی من در خدمتتم... زود بیا منتظرم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده دنیا